0Item(s)

Nemate artikala u svojoj košarici.

Product was successfully added to your shopping cart.

Uredski namještaj

Artikli 1 do 30 od 113 ukupno

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Artikli 1 do 30 od 113 ukupno

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
Bez obzira kojim se poslom bavili, svaka tvrtka mora posjedovati barem jedan fizički ured u kojem će se obavljati dio posla ili samo administrativni posao. Upravo zbog toga, uredi moraju biti opremljeni dobrim uredskim namještajem koji na prvom mjestu mora biti funkcionalan, a potom i stilski usklađen s ostatkom interijera. Ovisno o tome čime se bavite i koji stil prevladava u uređenju vašeg ureda, možete birati između niza rješenja u vidu različitih komada namještaja.

Učinite ured ugodnim mjestom

Jedna od glavnih pogreški koju rade svi koji uređuju svoje uredske prostore je to da urede pretapaju stvarima ili da odaberu tradicionalan, masivni uredski namještaj. Pogreška se u ovom slučaju sastoji u stilu uređenja koji uopće nije motivirajući za rad i svakodnevnu organizaciju posla zbog čega, dokazano, produktivnost djelatnika opada. Kako biste izbjegli navedeno, prilikom uređenja prostora unesite u njega žive boje, barem na manjim dijelovima zida ili birajte uredski namještaj čistih linija koji neće zatrpati prostor. Isto tako, mislite i na vrijeme za odmor vaših djelatnika pa u sklopu ureda napravite malu oazu za odmor u koju možete smjestiti kauč ili fotelju na kojima se djelatnici mogu odmoriti uz šalicu čaja ili kave. Također, prilikom uređenja ureda uvijek imajte ja umu da taj prostor bude prozračan, bez previše stvari te da u njemu vlada balans i vedrina. Tako će vaši djelatnici biti puno produktivniji, a ured će dobiti novu dimenziju i značenje.

Osigurajte udobnost za svoje djelatnike u uredu

Suprotno brojnim mišljenjima kako je kupnja uredskog namještaja brza i lagana, tome nije tako. Primjerice kada se kupuju uredske stolice izbora je zaista mnogo pa možete birati između modela:
  • S naslonom za ruke
  • Bez naslona za ruke
  • S podesivim naslonom za leđa
  • S fiksnim naslonom za leđa itd.
Odabir idealne uredske stolice ovisit će o vašem budžetu, načinu uređenja vašeg ureda, ali i o razini vaše osviještenosti o važnosti udobnosti. Naime, udobnost uredskih stolica ključna je za zdravlje leđa, kralježnice, vrata, ruku i ramena vaših zaposlenika koji provode sate za računalom.

Zasjedanje okruglog stola

S obzirom na to da su sastanci sastavni dio svakog poslovanja, ključno je ured opremiti dobrim i kvalitetnim uredskim stolom za kojim ćete imati sastanke. Uredski stolovi moraju biti dovoljno veliki, odnosno prostrani kako bi, osim djelatnika koji će sjediti za njima, bilo dovoljno mjesta i za svu potrebnu opremu i administraciju. Kod kupnje uredskog stola valja misliti o tome da je dovoljno velik, ali da istovremeno ne zauzima previše mjesta u prostoru u kojem se nalazi kako bi se oko djelatnici oko njega mogli nesmetano kretati.

Klasični uredski stolovi

Osim uredskih stolova koji služe za održavanje zajedničkih sastanaka i konferencija, uredski stolovi koriste se i za pojedinačno obavljanje poslova. Za njih je bitno da budu dovoljno veliki kako bi na njih stali ključni alati za rad poput računala, papira, olovki, pisača i slično. Ukoliko se velik dio posla obavlja na računalu tada je dobro raspitati se o posebnim modelima za računala koji su ergonomskog oblika te omogućavaju rad na računalu bez potrebe za pretjeranim spuštanjem glave prema računalu. Time se izbjegavaju bolovi, ukočenost i naprezanja očiju djelatnika.

Organizacija je ključna za uredski namještaj

Jedan od ključnih dijelova uredskog namještaja su i komadi namještaja namijenjeni organizaciji radnog prostora, prvenstveno dokumentacije, a onda i ostalih potrebnih materijala i alata za rad. Organizaciju ureda u tom smislu uvelike će olakšati uredski regali u koje se mogu skladištiti sve one stvari koje nisu stalno potrebne za rad, kao i arhiva svih važnih dokumenata. Isto tako, uredski ladičari odlična su pomoć u svakom uredu u koje se mogu pospremiti stvari koje se redovito koriste kako bi bile nadohvat ruke.